Nebyli jste z nějakého důvodu spokojeni s Vámi objednaný zbožím? Nevyhovující produkty nám můžete do 14 ti dnů od převzetí balíčku vrátit, a to bez udání důvodu.
Zboží je nutné vrátit nepoškozené a v originálním obalu. Do balíčku prosím nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete uložit zde:
Zboží zašlete zpět na naši adresu provozovny: andromedo.cz, Křižíkova 229/38,46007 Liberec 9, Česká republika
Jakmile zboží dorazí na náš sklad, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.
Ačkoliv se snažíme Vámi objednané produkty vždy pečlivě zabalit tak, aby k vám dorazily v bezpečí, může se stát, že vinou neopatrného zacházení dopravce se po cestě některý kousek rozbije.
Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček prosím před dopravcem otevřete a zkontrolujte zboží. Pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou zásilku máte právo nepřebrat.
Po sepsání zápisu nás pak kontaktujte e-mailem na info@andromedo.cz
Pokud objevíte u Vámi objednaného zboží vadu, kontaktujte nás prosím e-mailem na info@andromedo.cz a přiložte fotografie zjištěné vady. Budeme vás poté co nejdříve informovat o dalším postupu.
Pokud se vada zboží projeví až v průběhu používání, závadu nám prosím sepište do e-mailu a přiložte fotografie.
Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců (kromě zboží s datem spotřeby), během kterých máte nárok na reklamaci.
O dalším postupu vás budeme následně informovat.
Adresa pro zaslání reklamace:
andromedo.cz
Křižíkova 229/38
Liberec 9
460 07
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku (datum odeslání od zákazníka).
Upozornění: Reklamované zboží odeslané dobírkou nebude převzato